Гарантія

Ми гарантуємо Вам, що куплений Товар відповідає вимогам нормативно-технічної документації та ГОСТ 16371-93. Гарантія на крісла складає від 12 місяців до 5 років (залежно від фабрики-виробника), за умови дотримання правил складання, встановлення, експлуатації та догляду.

Претензії щодо рекламації, невдокомплектації або виявлення дефектів у процесі експлуатації меблів Ви можете пред'явити за телефоном: (067) 576-40-63. Виконання претензій щодо рекламації, неукомплектованості здійснюється у 10-ти денний термін.

Гарантійне обслуговування здійснюється лише за умови пред'явлення товарного чека і за дотримання споживачем умов експлуатації та зберігання меблів.

Гарантія не дійсна у разі механічних пошкоджень з вини замовника, а також у разі зміни конструкції, перевантаження або використання за призначенням придбаних меблів.


Обмін та повернення товару:

Основні умови обміну та повернення товару згідно із Законом України "Про захист прав споживача":
Обмін та повернення товару здійснюється у суворій відповідності до Закону України «Про захист прав споживачів» (остання редакція) за наявності документів на замовлення.

1. Права споживача у разі придбання ним товару неналежної якості (Стаття 8 ПЗПС )

Споживач має право вимагати повернення коштів у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків*. У всіх інших випадках товар має бути відремонтований у зазначений гарантійним договором строк.
*Істотний недолік - недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника (продавця, виконавця. Істотний недолік визначається актом авторизованого сервісного центру.

2. Права споживача при придбанні товару належної якості ( Стаття 9 ПЗПС )
Обмін товару належної якості проводиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.